tokyo

Produced by Supreme Boi
(Supreme Boi, RM )

Keyboard - Supreme Boi
Synthesizer - Supreme Boi
Whistle - RM
Digital Editing - Hiss noise, El Capitan
Mix Engineer - Yang Ga @ Big Hit Studio


Wake up in Tokyo, feel like a torso 
I know It's time to go 
我在東京甦醒 感覺像是沒了靈魂的軀殼
我明白是時候該走了

I see Pinocchio wearing a poncho 
That's me some times ago 
我看見穿著斗篷的皮諾丘
那正是不久前的我

Do I miss myself? 
Do I miss your face? 
I don't know, I don't know 
我想念自己嗎?
我思念你的面容嗎?
不知道 我不知道

Life is a word that sometimes you cannot say 
And ash is the thing  that someday we all should be 
'Life' 是個有時候會讓人無法輕易說出口的單字
而總有一天你我都將化為灰燼

When tomorrow comes, 
How different it's gonna be? 
Why do love and hate sound just the same to me? 
當明天來臨
將會有多少變化
為何我總覺得 '愛' 和 '恨' 聽起來如此相似?

I can't sleep, homesick, babe 
I just wanna stay right next to you 
因為相思病使我無法入睡 babe
我只想待在你身邊

If I could choose my dream 
I just wanna stay right next to you 
若我能選擇我的夢
我只想待在你身邊

 


如果用季節來形容rap line三人的mixtape
玧其的Agust D是冬天☃️
號錫的Hope world是夏天🌻
那南俊的這張mono就是秋天了!!!🍂
這首tokyo更是滿滿的秋意
這種呢喃式的唱法更像是在跟自我對話的歌曲
特別適合在這個多愁善感的季節聆聽🤤💜
就像是陪我一起靜靜的淋雨 理解我的憂傷
最後的口哨聲更是神來一筆😭完全被大洗腦🤣

arrow
arrow

    한나 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()